8.7.12

✝ Summer favorites

Summer favorites


Endelig skinner solen, sommeren er sådan rigtig startet! Her er bare et lille collage af mine ynglings sommer ting.

Et par aviator solbriller er et must! Jeg fandt disse fine i pink og jeg er helt vild med dem. De skiller sig ud på den cool måde, hvilket jeg bare elsker//Altid hav en lip balm med dig omkring så læberne hele tiden for fugt i varmen. De gode fra Eos passer perfekt i tasken og ser søde ud sammentidig!//Det er ingen hemmelighed at jeg elsker ELLE og derfor skal de selvfølgelig med på stranden!//Det er altid dejligt at have noget forfriskende med sig, og de cool coca cola light flasker er jo ikke til at stå for!//Saltvands spray er en fantastisk opfindelse! Helt klart et must//Jeg er vild med min one by one mascare fra maybelline, og heldigvis har de også lavet en waterproff version//Husk mindst SPF 15 i din sommer foundation! Der er SPF i de fleste, men tjek alligevel når du køreb//Altid hav en solcream med dig rundt omkring. Denne fra Clinigue er rigtig god, da den både tilføre huden næring og fugt, sammen tid med det er en SPF 30!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar