29.3.12

Next buy: MDK Leather jacket



Idag på vej fra arbejde gik jeg lige ind i Soho på strandvejen og fandt den her læderjakke. Jeg synes den er rigtig fed og super god her til foråret.

Jeg har i lang tid gerne ville have en ny læderjakke i enten sort eller mørkeblå som forårsjakke. Nu har jeg så fundet denne i sort, men ved ikke om det ville være federe at vente til jeg finder en i mørkeblå og købe den, da der er flest der køber læderjakke i sort for tiden.

Selvom jeg rigtig godt kunne tænke mig den koster den 2000 dkk, så den er lidt dyr. Jeg regner med lige at skulle spare lidt op først, og så måske købe den om nogle uger måske.

1 kommentar:

  1. Hej. Super fed blog du har, men kan du ikke skrive noget om hvor man kan købe internationale mode magasiner som Marie Claire, Vogue UK, ELLE osv.? Jeg kan nemlig kun finde dem i lufthavnen hvor jeg ikke er så tit.

    // En læser

    SvarSlet