4.6.12

Blogger of the month

Jeg har tænkt mig at der her på bloggen vil begynde at være noget kaldet 'blogger of the month'. Det kommer til at fungere sådan at i kan skrive til mig og så for i f.eks. Juli og så kan i blogge hele Juli måned sammen med mig her på bloggen. Der kommer til at komme en ny blogger til hver måned. På den måde vil bloggen blive opdateret noget oftere og den vil blive mere varieret. Alle er velkomne til at skrive til Karoline Garder (mig) på facebook i en besked hvis i kunne tænke jer at blive blogger of the month. I besked kan i bare fortælle lidt om dig selv, hvem du er, hvad du laver i din fritid osv.

Alle er velkomne til at skrive. Hvis du blogger i forvejen eller bare kunne tænke dig at prøve det. Det kan selvfølgelig kun lade sig gøre hvis der er nogen der har lyst. Så skriv endelig! Kommenter gerne og skriv hvad i synes om idéen.


2 kommentarer:

  1. Fed idé! Vil spørge min søde veninde om hun kunne tænke sig

    SvarSlet
  2. hey!

    jeg elsker din ide med at slave binde "det underlegne" folk! Du kender mig jo som Traktor Jøden og det vil jeg gerne leve op til! Men hør du skal ikke være bange de der judas præster de skal bare have nogle tæsk! sidst jeg mødte en af de knald katofler sagde han at jorden ikke ville gå under?! jeg mener hvad sker der lige for det?

    Nå men håber du kan besvare mit spørgsmål!
    Når min kæreste rør ved mig bliver jeg våd i skridtet :(( Har jeg vand i lungerne?

    SvarSlet