13.5.12

Shopping with A friend...



Der er virkelig ikke noget hyggeligere ind at gå op og ned af Strandvejen med en veninde. Kigge i butikker, tage billeder og shoppe. Normalt gør jeg dette ad Strandvejen, men igår var der Marketday på Jægersborgallé, så mig og min veninde tog derud.

Det var rigtig hyggeligt, og jeg var inde i nogen butikker jeg ikke har været inde I nogle butikker som jeg ikke har været inde i mange år. Bl.a. var jeg inde i butikken 'Eva go diva', som faktisk solgte nogle rigtig søde ting. Søde duftlys, armbånd, fedt tøj, og også et par sko som jeg er ret vild med. De er fra Givenchy, er bordeux røde, og er med nitter. Jeg købte dem dog ikke (endnu) da jeg ikke ved om de er lidt for meget.

Tjek deres facebook side, og selvfølgelig butikken. Dog først imorgen da de holder lukket i dag da det er søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar