6.5.12

Nail it!


Det er ingen hemmelighed at jeg elsker neglelak, og jeg har det stort set på hver dag. Jeg er egentlig mest til de mørke lilla/grå/brunlige nuancer, men siden det jo er sommer (eller næsten da'), ville jeg gerne prøve noget andet. Jeg købte denne mint blå fra essie, som jeg er rigtig vild med. Den hedder 'sweet talker', og den minder faktisk rigtig meget om chanels 'Riva'.

Fra chanel købte jeg en klassiker. Deres '505 Particuliere'. Det er en brunlig nuance, som passer meget lidt til sommer, men jeg synes den var så flot at jeg måtte ege den. Det stod mellem den og 'Riva', men siden jeg lige havde købt en der lignede (næsten) på en prik fra essie, blev jeg enig med mig selv om at jeg ville gå med den sikre. Jeg er rigtig glad for den, men den kommer nok til at skulle stå lidt og pynte indtil efteråret...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar